2010年2月6日星期六

Lakers殺手


經過11月主場大炒 Lakers 後,今日 Nuggets 又憑近七成嘅三分 (22投15中)射死上年喺西岸季後賽最後一道門。

雖然隔咗兩個月,好多情況唔同咗,但係我認為 Nuggets 始終求勝心係強過 Lakers,尤其 Melo 缺陣, Big Shot Billups 又係本身有傷患,而 Lakers 繼續搵手又傷腳又傷嘅 Kobe 撐場,都要輸13分,都係證明咗 Nuggets 所有球員都有決心報仇。

 另外要提吓兩個球員,Lawson 及 Birdman ,Lawson 因為係新人,所以同 Lakers 本身無乜新仇舊恨,只不過佢無緣參加今屆 Rookie Challenge,相信都有少少鬱氣,最有效就梗係有得出場嘅時候就搶表現啦,結果佢以最耍家嘅速度狂飆,對 Lakers 造成唔少傷害,亦分擔咗 Billups 些少做 PG 策畫嘅時間。至於 Birdman 除咗攞15個籃板威水之外,嚇親我嘅係佢無 Gel 頭,我唔知佢一季有幾多場無 Gel,但係今場唔 Gel 我覺得佢係有心唔同,再即管睇吓聽日對 Jazz Gel 唔 Gel,如果唔 Gel 都幾好睇頭,因為髮型同 AK47 一樣,到時就傻傻分不清了,嘻嘻~

Nuggets 能否成為今季 Lakers 殺手,仲有兩場打過先知道,不過我個人認為以3﹣1完結多,而情況是本月尾 Lakers 主場贏,四月頭 Nuggets 主場贏,拭目以待。

上面兩張圖係季前畫嘅,所以無諗到 Afflalo (無畫到)有不俗表現,而 Balkman 就好似蒸發咗。

沒有留言:

發佈留言